marți, 3 martie 2009

Fata berbec: vivat veselia

Pentru ca tot am pomenit de ea, ia sa detaliem putin subiectul. Fata berbec este in genere vesela si plina de viata. Chiar si cand e suparata mai are energie. Este corecta, sincera, extrem de impulsiva, un pic superficiala. Ii plac baietii cu care poate sa rada, sa se joace, nu se va atasa de cineva pea serios, prefera un baiat care nu ii inspira prea multa maturitate. Are un cap limpede de invidiat, ar putea taia in carne vie la propriu cu succes. Nu insa si la figurat: caci desi puternica si cu o cantitate suficienta de incredere in ea, este sensibila si nu raneste niciodata pe cineva voit. In schimb zgandare, irita si provoaca...voit. Directa cand are de comunicat ceva, ce spune aia gandeste. Din cand in cand mai ascunde portiuni de adevar. Da  cu bata in balta mai des ca alte fete, dar tocmai asta e farmecul ei.

Remarcabil este la ea curajul si indrazneala absolut dezarmante. Daca o asezi in varful muntelui cu schiuri in picioare fara sa fi schiat vreodata, va striga "Partieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" si gata. Sportiva si fara mofturi, viseaza sa taie gheata in Antarctica. Nu dau prea multi bani pe confortul material, asa cum face o fata taur. Au o usurinta naturala in a crea contacte cu oamenii si sunt o prezenta revigoranta.

Figura pelungita, preocupate sa nu sara calu cu mancarea.  Nu se imbraca niciodata ca o toapa. Marca Esprit pare a fi creata pentru ele. Vorbesc tare, gesticuleaza mult, exemplifica ce povestesc printr-o gimnastica elocventa. Intr-un magazin nu se feresc sa desfaca, sa rascoleasca, sa comenteze.

Din pacate nu cunosc fete berbec care si fi avut performante scolare sau profesionale exceptionale tocmai pentru ca valorile ei nu coboara niciodata sub un anumit standard si ar mai fi lipsa lor patologica de concentrare pe termen lung. N'o fi ea prima in clasa dar cu reflexe foarte bune si agere, este prima care iti intinde o mana de salvare. Ca si baiatul din aceeasi zodie, da de multe ori cu capul inainte si apoi se intreaba unde a gresit.  Este in genere bine intentionata, da sfaturi bune si gratuit, neapreciate de ceilalti la justa valoare, carora li se pare ca e prea bagacioasa. Ea de fapt este o fire reactionara, daca i se pare ceva injust, sau crede ca poate ajuta, nu ezita, nu se gandeste. Are tendinta sa conduca, nici nu-si da seama cum si cand, e mai puternica decat ea.

Isi pierd foarte repede capul dupa baieti, si sunt extrem de credule. Asta le trece cu timpul si cand privesc cu ochii mintii inapoi, au impresia ca au fost cele mai proaste. Este prima care isi pune pielea la bataie pentru prieteni si nu da inapoi daca are greutati, deci este devotata. Devotamentul ei poate fi prost inteles de catre unii (mai ales de catre personajele masculine din zodii de apa si pamant) care pe urma sunt uimiti de independenta si autonomia pe care o afiseaza si de care are nevoie. Nu se va schimba pentru ca asa vrei tu. Trebuie sa vrea ea. De aceea nu va fi niciodata genul de fata matzaita si pisicoasa care sa astepte de la altii ce poate face ea insasi. Din pacate asta va fi interpretat de catre baieti ca o lipsa de feminitate si nu ca pe o tarie de caracter. Nu o vei auzi prea des plangandu-si de mila, prefera sa stranga din dinti decat sa se miorlaie, cel mult poate avea crize de emotivitate sau furie.  Vrea sa nu aibe nevoie de nimeni si sa poate sa-si rezolve treburile de una singura, fara sa apeleze la nimeni. Daca te intelegi cu ea sa va intalniti la ora x in locu y, atunci asa va fi. Poate va fi ora x+n, nu prea o au cu punctualitatea, dar va fi acolo intr-un tarziu gafaind si explicand cu mainile cum si-a uitat umbrela, a trebuit sa faca slalom printre masinile blocate in intersectie, dupa care a efectuat cateva salturi mortale printre baltile abisale si a salvat o babuta de la inec. Spre deosebire de o fata sagetator care iti poate da mesaj la ora x: "Iti urez distractie placuta".Punct slab sau depinde cum vrei s'o iei: n'ai s-o prinzi de prea multe ori in bucatarie, (dispretuieste un pic femeile casnice), insa o cantitate de mancare pentru subzistenta va fi mereu prezenta si incalzita.

Cu toate astea e foarte avida de afectiune si ofera la randul ei afectiune inzecit. Face multe lucruri bine si mai ales repede. Cred ca am fost un pic subiectiva, si ca observatie generala ce spunem noi aici nu e litera de lege. Inseamna doar ca sunt sanse mai mari sa fie cum prezentam aici decat altfel. Majoritatea prietenelor mele sunt berbec si pe majoritatea am putut intotdeuna conta.

19 comentarii:

  1. Ai dreptate in mare parte. Ma cam regasesc. Dar sa stii ca sunt si foarte copilaroasa si pisicoasa chiar. Nu incerc sa ascund ce simt, dar, in acelasi timp, cum ai spus si tu, imi rezolv treburile singura. Ajut pe cine pot si, de multe ori, fara sa mi se ceara asta, dar nu cer ajutorul nimanui in chestiile importante.

    RăspundețiȘtergere
  2. Clar! Sunt berbecuta doar teoretic, pentru ca din cate citesc aici nu ma regasesc decat in mica masura. Nu sunt indrazneaza si daca ma pui in varful muntelui cu schiurile in picioare o sa zic "Asta nu-i de mine!" Iar eu am fata rotunda si sunt gurmanda. Dar depinde si de restul aspectelor astrologice, nu numai de zodia in sine. Puncte comune exista cu siguranta, dar nu putem pune egal intre doua persoane din aceeasi zodie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu putem intr-adevar. Noi spunem ce am vazut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici la mine nu e valabilă partea cu excesul de curaj. Din contră, sunt o mare fricoasă! :D În rest, mi se potriveşte totul...

    RăspundețiȘtergere
  5. ma regasesc in aproaoe tot ce scrie mai sus mai ales in privinta caracterului si lucrurile legate de baietzi urasc femeile de casa la fel si bucataria pt. mine gatesc daca nam de ales dar pt, altcineva niciodata mai bine mor sunt orgolioasa destul de mandra copilaroasa poate prea mult dar abia am 14 ani dar pot fi si serioasa cand trebuie

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt o berbecuta si tot ce scrie mai sus mi se potriveste perfect..cuvant cu cuvant..parca m-ati descris pe mine personal:))

    felicitari celor care au scris :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ceea ce a vrut l00natik sa zica prin curaj la berbec, este relativ. In comparatie cu fata taur, care nu prea isi asuma riscuri dincolo de teritoriul pe care este ea sigura si simte pamantul sub picioare, fata berbec o sa para mereu curajoasa, chiar daca ea pe ea(fata berbec) nu se considera neaparat un munte de curaj, ci mai degraba ar considera ca a facut "ceea ce era firesc si normal in acele conditii".

    RăspundețiȘtergere
  8. o berbeaka adevarata isi regaseste ku sguranata karakteristicile printre cele de mai sus...insa la partea ku inteligenta sau domeniul profesional... te kotrazik...ne place sa ne credem inteligente,si de multe ori,, asa si este

    RăspundețiȘtergere
  9. tin la o fata berbec...majoritatea caracteristicilor ei le gasesc si pe sus...dar...si multe chestii sunt aberatii in cazul ei...

    RăspundețiȘtergere
  10. ma cunoasteeti?????????? tare:p:p:p:x

    RăspundețiȘtergere
  11. aha da inafara de partea cu inteligenta chiar sunt prima din clasa :p:x

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu ma cam regasesc in ce este scris mai sus .. oricum iubesc zodia mea :D

    RăspundețiȘtergere
  13. ma regasesc mult pe acolo asa sunt eu si mie imi place zodia mea berbec

    RăspundețiȘtergere
  14. berbeak 100 la suta6 martie 2010 la 12:49

    eu sunt berbeak adevarata(dak vretzi cv despre fetele berbec intrebatima pe mn).totul e corect sunt exrem de mandra de zodia mea si urask femeile care stau sub papucul barbatului si nus independente....faza cu inteligenta e total gresit :fetele berbec sunt extrem de competitive si dak cnv le intrece vor invata peste masura lor k sa fie primele(eu sunt prima din cls)sunt extrem de isteata si am o memorie de invidiat(si sunt egocentrista dupa cum se vede).am vorbit si am spus poezii de la 2 ani asa k GRESEALA fetele berbek sunt ffff destepte si stiu ce vor aSA K haideti berbecutzelor cu coarnele iniante !!!SUNTEM CEA MAI TARE ZODIE (WE ARE THE BEST)

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu ma regasesc intru-totul in ce scrie mai sus si chiar sunt mandra k sunt in zodia berbec..:d pt k noi,berbecutzele nu ne lasam calcate in picioare de unii si de altii;)...chiar dak nu le prea nimerim cu baietii:d:)) dar mai am timp:-j pt k am abia 15 ani ,dar oricum am trecut prin multe pt varsa mea,dar nu m am lasat,pt k is berbecutza:))) felicitari pt cn a scris mai sus..eu ma regasesc;)

    RăspundețiȘtergere
  16. E incredibil !Mi s potriveste ca o manusha acest articol :)) felicitari celor care au scris articolul :*

    RăspundețiȘtergere
  17. hm. chiar se potriveste, sau cel putin la mine. in general nu prea mi se potrivesc sau cel putin nu atrag eu atentia. dar de data asta.. chiar a mers. thanks.

    RăspundețiȘtergere
  18. da aveti dreptate! chiar se potriveste ceea ce ati scris mai sus! exceptie mici parti: sunt inteligenta( adica asa ma cred) si nu sunt chiar asa de curajoasa( adik am si eu lucruri de care ma tem)
    si da sunt o fire asa copilaroasa desi am 16 ani si in legatura cu baietii chiar nui nimerim!
    sunt foarte mandra ca sunt o " berbecutza" si imi place asa cum sunt cu rele si cu bune;)

    RăspundețiȘtergere
  19. f tare acest blog,imi place ceea ce citesc,aceste caracteristici pe care le descrieti voi par mult mai apropiate de realitate decat alte siteuri specializate in astrologie.Totusi eu sunt de parere ca o mare greutate in definirea caracteristicilor si a personalitatii o are si ascendentul.De ex eu sunt berbec dar am ascendent in fecioara si am cate putin din fiecare zodie,nu sunt asa bataioasa ca un berbec,mai sunt si retrasa uneori.

    RăspundețiȘtergere