miercuri, 2 decembrie 2009

Fata sagetator - cine nu cere nimic isi poate permite orice

Revenim cu completari pentru fata sagetator. Desigur se mai pot spune multe lucruri despre fata sagetator decat ca fura baietii altora. Partea cu devotamentul este legata de caracterul independent al sagetatoarelor. Caci daca ar fi sa cautam un cuvant care sa caracterizeze cat mai bine o sagetatoare, acesta ar fi "independenta", si tindem sa credem ca este si unul dintre cuvintele cu care s ar autocaracteriza ele, in sensul ca sunt genul de fete care te pot ajuta la nevoie, da, dar deobicei daca acest lucru le este la indemana si daca au chef.  Daca in schimb trebuie sa iti aduca o carte de anatomie, si sa vina cu ea pana la un punct de intalnire mai indepartat, un scenriu intalnit de noi adesea este urmatorul: ea se va stradui, o vreme se va convinge pe ea ca poate ar trebui sa faca asta, dar la fel de posibil e ca pana la urma sa se razgandeaasca zicandu si in sine: stii ceva? Nu mai am chef sa ies din casa azi. Si atunci o sa ti dea un mesaj in ultimul moment gen "Imi pare rau, dar nu mai pot veni".

In general, cam in tot ceea ce fac, sagetatoarele vor gandi foarte la rece. In sensul ca nu neaparat amesteca sentimentele in decizii, nu vor gandi in termeni de "poate ar trebui sa fac asta din devotament pentru pers respectiva", ci in felul lor, gen "io nu as cere asta cuiva", o fac pentru tine daca am chef si pot oricand sa spun nu, nu am o datorie fata de nimeni. "Cine nu cere nimic, isi poate permite orice". Si in general nici nu sunt persoanele care sa ceara cine stie ce devotament din partea altora, in sensul de "vino cu mine la doctor, ca mi e frica sa merg singura, cine stie ce mi va spune!". Nu, asta ar fi  total opus fata de gandirea "la rece" a unei fete sagetator. In principiu nu prea cer cine stie ce servicii nici de la cei considerati apropiati, gandind ca "sunt independenta, pot si singura, nu am nevoie de nimeni sa ma sustina".

In general sunt dragute, prietenoase, cam fara complexe si multumite cu ele insele(chiar daca paote aparent ar putea se se arate timide - sau sa joace rolul acesta, in sinea lor nu prea sunt), "de gasca", sociabile, nu exagerat de deschise -sau mai bine zis niciodata deschise pana la capat, ci in anumite limite, fetele care par "ok" din cam toate punctele de vedere,  in sensul ca la prima vedere nu ai ce defect sa le gasesti.  Profesional sunt destul de ambitioase, si fara se sa lase usor inhibate de altii si parerile altora. Au o gandire optimista, si putine vor fi datile cand sa inceapa fraza cu "Nu sunt in stare sa fac asta".  De fapt per total, am zice ca tintesc anumite chestii, pe masura ce viata le   deschide tot mai multe posibilitati. In sensul ca ele la un moment dat, pe parcurs, se vor hotari scurt si fara prea multe (pre) judecati (spre deosebire de taur, care se va gandi foarte mult timp, poate chiar de ordinul  anilorpana sa ia o decizie) "acolo vreau sa ajung", si "Nu, barbatul acesta nu este de demnitatea mea, nu cred ca am sa fiu niciodata cu el, chiar daca el poate chiar tine la mine, si are si o multime de calitati...dar as putea sa il tin totusi in preajma ca prieten". Aviz amatorilor, sa nu intepreteze gresit buna vointa unei sagetatoare care te vrea doar prin preajma. (si ca o paranteza la cazul acesta particular, sagetatoarea ar incepe cu tine un joc de a soarecele si pisica, in care ele par nehotarate, gen "mai nu vrea si mai se lasa", desi tindem sa credem ca in majoritatea cazurilor sagetatoarele stiu foarte bine ce vor, desi uneori se pot si lasa convinse...

Sa nu uitam insa ca printre aceste teluri pe care ea le ocheste de departe se pot afla si barbatii altora, dupa cum am mai zis.  Si in acest caz sagetatoarea va incepe un joc al seductiei daca nu ar considera ca fac (prea mult) rau si in sinea lor ar zice "hm, eu daca as fi in locul ei, nu cred ca m ar afecta, atata vreme cat oricum (perechea actuala) nu sunt fericiti impreuna...ce mai conteaza?". Le plac barbatii care reprezinta un challenge pentru ele, si care in general sunt mai reci cu ele, si atunci isi vor pune in actiune puterea de seductie. Acest lucru nu inseamna ca nu pot fi si cu barbati care le ofera de la inceput toata atentia lor, dar tindem sa credem ca in acest caz ele se vor simti mereu ca detin controlul relatiei,  si cam totul depinde numai de ele,  poate chiar se vor simti pe o treapta mai sus decat partenerul "acceptat". Si totusi exista si multe relatii ale sagetatoarelor care nu se incadreaza in cele de mai sus, in sensul ca daca sagetatoarea ar fi mereu tinuta in sah de catre cel ce ii e alaturi, ceea ce s ar putea sa i si placa, de altfel, daca ea isi va privi   partenerul ca pe un egal, unul pe care l a vrut si eventual s a si straduit un pic,  daca el nu ii da mereu senzatia ca e la picioarele ei, si dimpotriva, uneori face putin pe egoistul...

Cat despre compatibilitati, tindem sa credem ca o relatie destul de buna e sagetator-sagetator, in sensul de echilibru, in care nici unul nu cere celuilalt sa si dea viata pentru el(acum am cam exagerat, in sensul in care se sprijina, dar nu cer unul celuilalt cine stie ce, si nici unul nu vine cu chestii gen "dar esti prietenul meu! Trebuie sa faci macar asta pentru mine!" - fraza destul de tipica pentru o femeie pesti, de exemplu), si fiecare respecta libertatile si independenta celuilalt

Alte compatibilitati bune:

sagetator - capricorn - am mai spus ca barbatii capricorn se simt foarte atrasi de ele, si in general le cam curteaza  uneori chiar pe o lunga durata, cu atat mai mult cu cat sagetatoarele ii tin in sah)

20 de comentarii:

  1. interesant articolul, totusi nu prea se potriveste cu personalitatea mea, in sensul ca eu sunt o fire destul de emotiva, dar in unele parti se cam nimereste, eu totusi nu cred ca sagetatoarele sunt persoane rele pe care nu poti conta ( cu toate ca si eu am auzit cazuri de sagetator nu tocmai de lauda) , acum depinde si ce oameni ai cunoscut si ce parere ti-au lasat, pentru ca imi e cam greu sa cred ca exista 12 zodii si 12 tipologii de oameni, si cred ca de aceea imi place blogu acesta ca scrieti din ce ati cunoscut , si merci pentru caracterizare.

    RăspundețiȘtergere
  2. ps. ce parere ai despre fidelitatea sagetatorului, ca in horoscop il caracterizeaza ca fiind cel mai infidel, el si cu gemenii

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai da mult ati mai scris la sagetator :)).La leu cam saracacioasa descrierea.:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar ea rac si el balanta e o relatie de viitor?

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte instabili amandoi. S'ar putea tocmai stabiliza amandoi insa nu prea as crede. balanta nu'i statornica iar racul isi fae ganduri negre din orice. la inceput s'ar putea stabiliza amandoi pentru ca balanta pare ca ofera mult si din suflet si chiar o face insa nu cu profunzime constanta.

    RăspundețiȘtergere
  6. off...spune-mi din experienta ta ce compatibilitate ar fi buna pentru balanta.

    RăspundețiȘtergere
  7. off...din experienta ta ce compatibilitate ar fi buna pentru balanta?

    RăspundețiȘtergere
  8. Paaai, din cate am intalnit noi, daca e vorba de o relatie cu o pers de acelasi sex, sau platonica, oricum, am vazut balanta-balanta prietenii foarte reusite, si foarte echilibrate. Acum daca e vorba de sexul opus...berbecul - baiat se simte atras de fata balanta, desi n am putea spune cat de durabila e o relatie de genul acesta. Am mai intalnit relatii de lunga durata balanta-capricorn.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim mult. Si tu sa ai parte de cel mai bun an...

    RăspundețiȘtergere
  10. craciun fericit si un an nou buuuun

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumim frumos. la fel si voua :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Interesant ce ati scris voi aici :) Eu sunt sagetator si incerc sa cuceresc o sagetatoare, insa mi se pare al naibii de complex :)) Ceva sfaturi, va rog? Cu cat mai de efect, cu atat mai bine :).

    RăspundețiȘtergere
  13. pai sti ca am scris pe la baietii capricorn ca sunt foarte atrasi de sagatatoare. adica orice capricorn la tinerete sau maturitate si-a propus sa fie cu o saget. Stiu vreo 2 casnicii reusite dar restul relatiilor care nu se finalizeaza de obicei se termina rau pt capricorn. de aceea nu am mentionat neaparat capricornul caci el mi se pare ca nu reuseste sa fie pe picior de eglatitate cu sagetatoarea si ii face toate chefurile si fara sa fim rautacoiase mi se para ca unii capricorni ar merita ceva mai bun iar sagetatoatele ar fi mai potolite de alte semne. Insa este o relatie bunicica, cu frecventa medie catre mare, cu sanse de durata daca capricornul stie sa joace si sagetatoarea o lasa mai moale. Acum depinde ca unii capricorni sunt machiavelici iar unele saget sunt d treaba (f rar dar se poate intampla).

    RăspundețiȘtergere
  14. nup, nu e asta... un pic nepasator, un pic mitocan, un pic complexat si neadaptat la lumea din jur sunt de felul meu... si look-ul e si el de partea mea... insa sagetatoarea asta in mod special pare imuna la orice si extrem de greu de citit. cred ca de-asta o plac atat :P

    RăspundețiȘtergere
  15. pai parerea noastra e ca nu tre s'o placi prea mult caci altfel esti pierdut. nu investi timp, nu investi prea mult de nici un fel... in fine nu degeaba le'am pus in top la cele mai greu de cucerit; pe de alta parte una e sa fii greu de cucerit si alta inumana insa...va lasam pe voi sa vedeti mai departe

    RăspundețiȘtergere
  16. Salutare!eu sunt sagetatoare..da nu sunt rea..in fine am si eu drakushori..

    RăspundețiȘtergere
  17. Doamne... si inca asta cred ca e varianta pozitiva, caci fata pare sa aiba oarece sentimente umane

    RăspundețiȘtergere
  18. pff , cata dreptate aveti la faza q " le curteaza o perioada lunga de timp "
    insa nu prea e o combinatie placuta capricorn si sagetator

    RăspundețiȘtergere
  19. Sagetatoarea e independenta,asa e.La nevoie ajuta pe oricine si nu lasa niciodata la greu la orice ora din zi sau din noapte.Dar asta se poate schimba daca se simte tradata sau folosita.Cat despre iubire:daca te invarti prea mult pe langa ea si nu da de inteles nimic inseamna ca nu o stimulezi in nici un fel,deci e cazul sa o lasi in pace ca-ti pierzi timpul degeaba

    RăspundețiȘtergere