sâmbătă, 16 octombrie 2010

Repetitio est mater studiorum

Acesta este un blog al nostru, doua pasionate de semne astro dar fara pregatire in domeniu. Este un loc in care noi ne exprimam opinia iar cei care citesc selecteaza ce li se pare adevarat si ce nu, si cateodata reactioneaza la ce citesc. Prin urmare nu avem cum sa fim obiective din moment ce scriem despre ce ne-a marcat pe noi mai mult din povestea astrelor.

Chiar daca scriem despre constatarile la care am ajuns dupa multi ani de "cercetare" este foarte posibil ca aceste concluzii ale noastre sa nu corespunda cu ce ati observat voi, tocmai pentru ca intalnim oameni diferiti si ii percepem diferit. Cu toate acestea ne place sa credem ca in destule cazuri parereile noastre corespund.

Nu in ultimul rand am remarcat de la bun inceput ca lumea are tendita sa isi ridice in slavi propriul semn si sa le coboare pe restul. Spre exemplu eu sunt taur; cu toate astea nimic nu ma opreste sa nu le consider pe fetele taur cele mai putin inzestrate intelectual din tot zodiacul. Am ascendent in rac si de cate ori aud de o racoica in preajma mi se face pielea gaina, dupa unele experiente horror cu racoice, pana ma lamuresc ce fel de racoica e. Putin introspectie critica nu ar strica.

Eu sunt berbec si am ascendent in gemeni. Si cand am de-a face cu o fata gemeni tot nu stiu cu care "dintre ea" vorbesc, dupa cum stiu ca am mari sanse sa devin mai "bolnava de nervi" cu timpu'...

Toate semnele au ceva minunat, doar ca unele sa zicem, ne-au facut mai mult rau, in timp ce altele mai mult bine. Mai realist spus, unii nefericiti au avut norocu sa-i intrebam zodia, in timp ce altii au plecat cu ea neidentificata.

13 comentarii:

  1. fata capricorn cu ascendent in varsator (cu nasul in carti, dar si f nebuna, aiurita) - baiat berbec (alintat si incapatanat, desi nu e chiar berbecul tipic..e nascut in al doilea decan )... ce parere aveti? :))
    chiar sunt curioasa. ati spus multe adevaruri in postarile voastre. sunt pasionata, mai degraba obsedata de zodii.
    ast rasp, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce ziceti? eu sunt capricorn in ultimul decan(pe 20 ianuarie) si am ascendent in berbec,iar el rac in al 2-lea decan(10 iulie) tot cu ascenent in berbec.Suntem amandoi nebunatici,impulsivi(eu mai putin)uneori dar si cand suntem seriosi,suntem foarte seriosi.Ne place amandurora distractia si sa radem cu gura pana la urechi:D.Vorbim foarte mult pe teme familiale si pare ca ne-am potrivi de minune:)Suntem si rationali,romantici(el mai dulce decat mine) si ne place sa muncim.
    Nu stiu acum ce parere aveti de noi...
    Am observat ca sunt articole foarte interesante,si tratate intr-o mainiera cat se poate de sincera si realista.
    Daca ma puteti ajuta si pe mine cu o fraza macar sa imi spuneti daca aer putea fi ceva serios pe viitor?:)
    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, ar putea fi. baiatul rac renunta greu la o relatie, e atasat chiar dc uneori pare egoist iar fata capricorn da mult si e persevenrenta. de vazut mai apoi pe ce loc o sa plasati voi cariera... aici as zice ca e punctul slab. avand in vedere ascendentul in berbec ar trebui sa fie ok si cu asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. @biank
    la baiatul berbec regula d aur asa cum am spus in articol este sa zambesti mult. dc el zice o prostie nu tre contrazis brutal: zambit si tacut merge pentru cei mai inevoluati dintre ei. apoi sa te vada energica, ca il susti.
    e ok dc stai cu capu in carti, nu'l deranjeaza sa fii cumintica dar mereu disponibila pt el indiferent de ce actiune doreste sa intreprinda. dar o femeie capricorn d regula e o buna sustinatoare deci nu vad probleme. sa nu va apuce incapatanarea pe amandoi in ac timp. sa ai intiativa dar nu f multa...

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar e de ajutor !
    merci mult! =D

    RăspundețiȘtergere
  6. dar de fata capricorn cu baiat gemeni ce ziceti?
    am aflat de la multe surse ca pt capricorni perechea ideala ar fi taurul, plus ca ascendentul tot in taur il am.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu inteleg cum sunt puse articolele pe blogul acesta..:|

    RăspundețiȘtergere
  8. eu sunt scorpion cu ascendent in sagetator, iar el e taur. am inteles ca taurul e zodia opusa scorpionului. ce ziceti ?

    RăspundețiȘtergere
  9. da sunt zodii opuse, se afla la 180 grade unul de c celalat. in teorie asta ar insemna ca atractia este mare insa caracterele sunt diferite un fel de contrastele se atrag. in practica nu am intalnit nici atractie asa mare nici neprotrivire de caracter asa mare (valabil mai ales pt ea-taur el-scorp). pt voi cred ca e valabila partea cu atractia dar nu cred ca baiatul taur s-ar lasa usor imblanzit de fata scorp decat daca e deja el imbalnzit din fire.. nu am intalnit f des ea- scorp si el-taur si depinde mult de cine pe cine i s-a pus pata primul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bun blog! Sunteti superdestepte! M-ati uns la inima cu blogul vostru.V-as sustine mai bine dar nu stiu cum. Am citit totul cu sufletul la gura si "dintr-o suflare". Tot ce ati scris aici este absolut genial, foarte adevarat, SUPER!!!!!!!
    Sunteti geniale! Ca taur, ca berbec, nu ma intereseaza prea mult, sunteti super.
    Ca idee, de curiozitate am si eu o intrebare: ce zodie e cea mai buna pentru o fata (eventual si un decan, sau o particularitate, nu stiu...). Parerea mea este ca fetele in Peste (ultimul decan) sunt cele mai potrivite: delicate, dar si energice, sensibile dar si indraznete (pt ca preiau si de la Berbeci cate ceva). Voi ce ziceti? Va pup, si ma abonez la voi sa nu pierd ceva.

    RăspundețiȘtergere
  11. da fetele Pesti adesea au noroc si se descurca bine in viata. dar nu exista cea mai buna zodie... toate au defecte si calitati. cea mai simpla clasificare care o folosesc (insa doar pt mine, evit sa o publi) este intre zodii care mi-ar putea face rau si zodii care mi-ar putea face mai putin rau. dc cumva este pt planificarea sarcinii gandeste-te ce fel de mama ai fi tu si ce fel de copil ai putea creste.

    RăspundețiȘtergere
  12. ce parere aveti despre scorpion(ea) si rac(el)s-ar intelege?ar putea fi ceva serios? va multumesc si astept raspuns

    RăspundețiȘtergere